Doprava zdarma pre celé Slovensko

Reklamácie a vrátenie tovaru

S Eyleen nie je jednoduché len objednanie, ale aj reklamácia a vrátenie tovaru. Našim zákazníkom sa snažíme vyhovieť v akejkoľvek situácii.

  • Ak nie ste spokojný s produktom z akéhokoľvek dôvodu, môžete produkt vrátiť. 
  • Akonáhle nám kuriér doručí vrátený tovar, pošleme vám peniaze naspäť.
  • Kontakt: info@eyleen.sk alebo telefónne číslo +421 902 899 898

 

Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie:

Reklamáciu je možné uplatniť písomnou formou e-mailom, poštou alebo na adrese:

MIHOTOP s.r.o., Odbojárov 281/18, 955 88 Tovarníky, +421 902 899 898, info@eyleen.sk

Reklamovaný tovar je možné doručiť osobne alebo kuriérskou spoločnosťou. Pri reklamáciách dobierky nepreberáme. Súčasťou reklamácie musí byť písomný popis vád, ktoré sú predmetom reklamácie a doklad o kúpe tovaru - faktúra, záručný list. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje jeden z uvedených dokladov.

Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:

  • doručenie Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu,
  • doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu;

 

Postup výmeny tovaru:

Ak vám produkt nevyhovuje a potrebovali by ste ho vymeniť za iný, je potrebné ho nepoškodený zaslať do 14 dní späť. Pošlite nám ho na adresu: MIHOTOP s.r.o., Odbojárov 281/18, 955 88 Tovarníky. Do obsahu balíka vložte sprievodný list, v ktorom bude uvedené, aký tovar odosielate na výmenu a za aký produkt ho žiadate vymeniť. Rovnako tam bude uvedené aj číslo objednávky, prípadne faktúry. Ak žiadate tovar vymeniť za produkty v nižšej hodnote je potrebné do sprievodného listu pripísať aj číslo účtu v tvare IBAN, kde vám peňažný rozdiel zašleme. Ak žiadate o výmenu produktov vo vyššej hodnote ako hodnota pôvodného produktu, nový tovar vám bude zaslaný na dobierku v sume rozdielu. Pre správne posúdenie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Kupujúci je povinný pri používaní tovaru dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel, rovnako aj podmienky stanovené pre používanie tovaru v záručnom liste alebo v návode na použitie, užívať a ošetrovať tovar v súlade s jeho prirodzenou životnosťou.

 

Postup reklamácie tovaru:

Ak chcete produkt vrátiť, je možné ho nepoškodený zaslať do 30 dní späť. Pošlite nám ho na adresu: MIHOTOP s.r.o., Odbojárov 281/18, 955 88 Tovarníky. Tovar je potrebné dôkladne zabaliť, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Do obsahu balíka vložte formulár pre vrátenie tovaru, ktorý je súčasťou každého balíka. Ak by z nejakých príčin balík neobsahoval formulár pre vrátenie tovaru môžete si ho cez email info@eyleen.sk vyžiadať, prípadne doložiť iba sprievodný list, v ktorom bude uvedené, aký tovar posielate späť, číslo objednávky, dôvod vrátenia tovaru a číslo účtu v tvare IBAN. Pre správne posúdenie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Kupujúci je povinný pri používaní tovaru dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel, rovnako aj podmienky stanovené pre používanie tovaru v záručnom liste alebo v návode na použitie, užívať a ošetrovať tovar v súlade s jeho prirodzenou životnosťou. Po prevzatí balíka čím skôr vykonáme náhradu.

 

Príloha: Reklamačný formulár